Festivitat del Carme a Sitges (festa dels mariners).

Ja sabeu-ho que jo soc amant de les tradicions
be doncs aquesta es una , la festa es petita, però de bon
grat, jo la espero com sempre.... je je... , m´arrel.la la
convivència amb la gent del mar i sobre tot, els bons
records dun amic al qui tot això li tocava d´aprop, va
ésser secretari de la Confraria de Pescadors de Sitges
L´Alfred sempre hi anava, s´em fa estrany no veure´l
pujat en la barca de la verge, be divagacions a part
aquí us deixo un petit recull, ja que el temps no permetia
treure unes millor fotos.









Fins hi tot el ànecs guaitaven








Be tot i això , també dir-vos que es el Sant i cumpleanys de la meva
mare
, a ella i a tota la resta de Carme ,Carmelos i personal que faci
anys, Moltes felicitats a tots.

i un miler de petons.





2 comentarios:

  1. Jo com he estat desconectada del món aquests dies, m'he perdut tot, el Sant i l'aniversari.... quina rabia!!!!! encara que tard, moltísimes felicitats mama-mome!!!Un petó molt fort.

    ResponderEliminar