viernes, 11 de septiembre de 2009

Festa Sorpresa per la Sónia

Ahir van celebrar a Casa una festa sorpresa per la
Sónia( amiga de la meva filla); son coses que sempre
faig i com que se que tant a ella com a la meva filla
els hi agradará, aixó que he montat( ja es un pas)
es per elles dues(i per vosaltres que sempre hi sou).

El tema cuina es meu, però la festa la va preparar
la meva filla, espero que os agradi .

Un gest emocionant i enriquidor, crec que els amics
es mereixen moltes coses, i si em deixeu dir una cosa
personal -

Anna un petó , que si que ets amiga dels teus amics
i que els estimes molt. Petonssssssssssssssssssss.











6 comentarios:

Anna dijo...

Jo només vull felicitarte per tot, ets una gran persona!!!
Un petonás

MaryLou dijo...

Nena, quina currada!!! tot boníssim!
Felicitats per a la Sònia!

Petonets

4vientos dijo...

Sonia ha tenido que quedar encantada con esta fiesta ANNA ha sido una gran amiga. Besos

mome dijo...

Moltes gracies, guapísima les teves paraules arriven al cor. molts petons

mome dijo...

Gracies, MaryLou, li pasaré les felicitacions de la vostra part,petonets.

mome dijo...

Maricarmen, se llevo una sorpresa que no sabia como reaccionar, llegó a casa pensando que se iba a cenar con sus padres, i fue maravilloso todo, son unos chicos estupendos.

gracias. besos