domingo, 26 de diciembre de 2010

Petit homenatge a la meva mare. Pequeño homenaje para mi madre

Estimats amics aquests dies he fet un grapat de coses
a la meva cuina per a cel.lebrar els nadals; però el primer
que os deixo son unes imatges que he fet quan la meva
mare estava obrint les ostres, ella te 75 anys i les obre
amb el ganivet xino i drap en mà, no fa servir cap estri
especial , el que si he de dir-vos que es una artista-ça
obrint-les, cert es que obrir ostres per ella es com ( bufar
i fer ampolles), per això m'ha fet molta i.lusiò dedicar-li
un petit homenatge en el meu bloc.




Demà penjarè els àpats, dolços. Un petò a tothom.

13 comentarios:

Dolorss dijo...

Mare meva!! (be, és la teva)
Sembla que sigui fàcil i jo no en podria obrir ni una!!!

Bones festes!!!!! per a tu i totsa els que estimes!!!

Petons

mome dijo...

Moltes gràcies Dolors, ja veus la iaia de casa es la repera.:-)

Que tingueu un Bon Any, un petonarro

Lily dijo...

Preciós homentge, no es mereix menos, és una artista !!!
Un petona`s i Bones Festes

mome dijo...

LiLy moltes gràcies, un petò i que la resta de festes siguin genials.Petons.

Anna dijo...

Ostres!!!! i mai millor dit, quina artista està feta la mama-mome, fes-li un petonarro de part meva i moltes felicitats a les dues

mome dijo...

Moltes gràcies Anna, li faig :-), un petónarro.

Boston1955 dijo...

Hola!!!
Jo pasaba a donar les bones Festes, vaig molt tard, pero es que he estat amb grip A i avui ja hem veig les orelles.
Quina il.luisió aquestes Mares que encara ens ensenyen. La meva en te 77 i cada dia disfruto d'ella. Felicita a la teva, genial l'homenatge.
Que tingueu un Feliç any i que els reis portin cosetes.
Tere

mome dijo...

Moltes gràcies Tere, ja ho dius bé tenim sort!!, gràcies per el teu comentari, i mai es tard per res, a millorar-te i molts petons.

Morguix dijo...

Madre mía (bueno, tuya, jejeje), ¡qué habilidad.
Yo seguro que me cortaría la mano, o me cargo la ostra, o a saber...
Un besote, y feliz 2011 (aunque tarde)

floruca dijo...

No me gustan las ostras, pero me encanta tu homenaje a tu mamá.

Besos para las dos, guapa!

Cuinetes-Carme dijo...

Montse,
Deu ni do, ella sempre ha estat una dona molt forta, fa molt de temps que no la veig, però com diu la dita...
Quien tuvo retuvo i ella encara ho és de forta.
Una abraçada,

Alicia, cane dijo...

A mi me gusta todo, tu mare, los bichos y tú, jejeje.

deakiapekin dijo...

me ha parecido precioso el homenaje, que la disfrutes muchos años