Aceite de albahaca casero enbotellado

 listo para consumir 😋

 

 

Como ya os puse hace unos días, como hacía el ,aceite  aquí os dejo ya la foto del mismo para que veáis como ha quedado, y a su lado como tiene que ser , la gran protagonista de este aceite la planta de albahaca.

 

el color que ha cogido el aceite es precioso, os dejo la foto para que se pueda apreciar, la verdad es que me encantaría, dejaros oler esta maravilla. es una pasada con un buen plato de pasta esta delicioso 

 

 

con un buen plato de pasta esta delicioso

6 comentarios:

  1. mome, com sempre, trobo la teva pàgina plena de novetats fantàstiques, no només plats, sinó olis, maioneses, melmelades...
    aquest oli d'alfàbrega deu seu boníssim, i provaré de fer-lo, però no vas posar com el fas, només he trobat les fotos amb la infusió. si m'ho expliques, t'ho agrairé molt.
    fins aviat!

    ResponderEliminar
  2. siiiiiiii, jo també vull saber com el fas....
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. Moltes gracies, Manel, la veritat es que si que he fet coses, però també sem em va la pinça jajaja, i ho dic per que no se que vaig fer, que no ha sortit la explicació del oli, perdoneu deuen pensar, que estic una mica turuta jajaja, es el calor, ja ho arreglo després i demano les meves excuses. Petons.

    ResponderEliminar
  4. Anna, ja veus el calor de l´estiu fa que et quedis penjat, jajaja, després entraré i ho poso, moltes gracies a tu i al Manel, que si no jo crec que ni m´entro del que passa a casa meva. jajaja. petons.

    ResponderEliminar
  5. Gràcies per posar la recepta. Aquesta tarda m'hi poso que tinc una planta d'alfabrega molt guapa, encara que és de les fulles petites però suposo que servirà igual.
    Gràcies guapa.

    ResponderEliminar
  6. Anna, gracies a tu i al Manel, la veritat es que encara no he entès el per que no va sortir, ja, ja, .
    Jo per fer-ho sempre ho he fet amb la de les fulles grans, les de fulles petites les faig servir per infusions, però ja diràs com queda, la veritat es que no ho se. Petons i desitjo que et quedi de meravella.

    ResponderEliminar