Un ram preciós. Moltes gràcies Sónia & famili

Amics avui comparteixo un regal

fet amb tot el cor.

El regal es per tots els de casa, però

tal i com li vaig dir a la Sónia,( que el

penjaria al blog, així ho faig).


Moltes gràcies, varem gaudir

de la festa i varem gaudir de la amistat

que per a nosaltres es el que conta,

no tinc més paraules que les de

donar-vos mil vegades les gràcies

ja sabeu que jo sols feia la cuina, la

resta va ser cosa de L´Anna.


Amics, molts petonets



mome i família

3 comentarios:

  1. Un ram preciós!!!! molt guapa la Sònia, t'agreeix la teva dedicació, i això diu molt al seu favor.


    Petonets

    ResponderEliminar
  2. Moltes gracies MaryLou, es precios, i tens molta raó ,un detallaÇ que em va sorpendre, petons.

    ResponderEliminar
  3. Bona rebuda!!! Entro al teu blog i em trobo amb un ram de flors molt maco.
    Gràcies per compartir-lo però realment te’l mereixes.
    Ens anem veient.
    Petons

    ResponderEliminar